Sivut

keskiviikko 5. syyskuuta 2018

Messuilemaan Habitareen

 
Messut ovat yrityksille tärkeä henkilökohtaisen markkinoinnin keino, jonka keskiössä on molemminpuolisesti aina ihminen. Valoisa ja edustava henkilö edustaa parhaansa mukaan esiteltäviä tuotteita aktiivisuudellaan, vahvalla tietämyksellään ja tunteenpalolla.
 
 PYSÄYTÄ KÄVIJÄ
Messuosastolla päivystävän henkilön tehtävänä on sananmukaisesti pysäyttää ohikulkija, onhan tämä aito kohtaamisen mahdollisuus luoda suora livekontakti potentiaaliseen asiakkaaseen. Messujen näytteilleasettajan kannattaa panostaa aktiivisuuteen ja hyvään pöhinään. Tekijöihin, jotka pysähdyttävät kulkijan, kuten tämä aidon maton tekijä. Mutta mikä on se tapa, jolla messukävijä pyäsytetään? Aitous, rehellinen innostus ja persoonallisuus. Ei Väkinäinen hihasta veto ja pysäyttäminen on mennyttä aikaa. 
 

ESITTÄYDY

Usein messut ovat hyvä paikka ihka-ensimmäiselle esittäytymiselle, kuten viime vuonna kokonainen pop-up-myymäläosasto MUJI tai PALA-betonikaluste. 
Kuva lainattu sivulta:http://www.pala-betonikalusteet.fi/
HYÖDYNNÄ, puolin ja toisin

Messuilla käytetään aikaa ja rahaa sekä harkitusti että spontaanisti. Messuilla on usein hyviä tarjouksia, niihin kannattaa tarttua. Yllätyksiinkin on aina kiva törmätä: tuotteisiin, jotka saavat mielenkiintomme heräämään juuri siinä hetkessä kun ohitamme osaston. Messuosastoa pitäville tämä on silkka mahdollisuus. Messujen idea on aina uutuusarvo. Kun jotai saa ilmaiseksi, niin sekin saattaa saada pysähtymään. Mikähän se on tällä kertaa?
  
Tässä oli vähän makupaloina viime vuoden Habitaren fiiliksiä ensi viikolla aukeavia vuoden Habitarea odotellessa. 

Keskiössä on tänä vuonna juuret ja persoonallisuus. Tänä vuonna mennään pintaa syvemmälle. Roots -Pintaa syvemmälle -teemasta lisää seuraavassa postauksessa!  

Habitare 2018

HABITARE 12-16.9.2018
Helsingin Messukeskuksessa
huonekalut,sisustus ja design 

https://habitare.messukeskus.com/

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti