Messut
ovat yrityksille tärkeä henkilökohtaisen markkinoinnin keino, jonka keskiössä on
molemminpuolisesti aina ihminen. Valoisa ja edustava henkilö edustaa
parhaansa
mukaan esiteltäviä tuotteita aktiivisuudellaan, vahvalla tietämyksellään ja
tunteenpalolla.
PYSÄYTÄ KÄVIJÄ
Messuosastolla päivystävän henkilön tehtävänä on
sananmukaisesti pysäyttää ohikulkija, onhan tämä aito kohtaamisen
mahdollisuus luoda suora livekontakti potentiaaliseen asiakkaaseen. Messujen
näytteilleasettajan kannattaa panostaa aktiivisuuteen ja hyvään
pöhinään. Tekijöihin, jotka pysähdyttävät kulkijan, kuten tämä
aidon maton tekijä. Mutta mikä on se tapa, jolla messukävijä pyäsytetään? Aitous, rehellinen innostus ja persoonallisuus. Ei Väkinäinen hihasta veto ja pysäyttäminen on mennyttä aikaa.
ESITTÄYDY
Usein messut ovat hyvä paikka ihka-ensimmäiselle esittäytymiselle, kuten viime vuonna kokonainen pop-up-myymäläosasto MUJI tai PALA-betonikaluste.
HYÖDYNNÄ, puolin ja toisin
Messuilla käytetään aikaa ja rahaa sekä harkitusti että spontaanisti. Messuilla on usein hyviä tarjouksia, niihin kannattaa tarttua. Yllätyksiinkin on aina kiva törmätä: tuotteisiin, jotka saavat mielenkiintomme heräämään juuri siinä hetkessä kun ohitamme osaston. Messuosastoa pitäville tämä on silkka mahdollisuus. Messujen idea on aina uutuusarvo. Kun jotai saa ilmaiseksi, niin sekin saattaa saada pysähtymään. Mikähän se on tällä kertaa?
Messuilla käytetään aikaa ja rahaa sekä harkitusti että spontaanisti. Messuilla on usein hyviä tarjouksia, niihin kannattaa tarttua. Yllätyksiinkin on aina kiva törmätä: tuotteisiin, jotka saavat mielenkiintomme heräämään juuri siinä hetkessä kun ohitamme osaston. Messuosastoa pitäville tämä on silkka mahdollisuus. Messujen idea on aina uutuusarvo. Kun jotai saa ilmaiseksi, niin sekin saattaa saada pysähtymään. Mikähän se on tällä kertaa?
Tässä oli vähän makupaloina viime vuoden Habitaren fiiliksiä ensi viikolla aukeavia vuoden Habitarea odotellessa.
Keskiössä on tänä vuonna juuret ja persoonallisuus. Tänä vuonna mennään pintaa syvemmälle. Roots -Pintaa syvemmälle -teemasta lisää seuraavassa postauksessa!
HABITARE 12-16.9.2018
Helsingin Messukeskuksessa
huonekalut,sisustus ja design
https://habitare.messukeskus.com/
Keskiössä on tänä vuonna juuret ja persoonallisuus. Tänä vuonna mennään pintaa syvemmälle. Roots -Pintaa syvemmälle -teemasta lisää seuraavassa postauksessa!
HABITARE 12-16.9.2018
Helsingin Messukeskuksessa
huonekalut,sisustus ja design
https://habitare.messukeskus.com/
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti